קן מעלה עקרבים
ימי פעילות:
רק רגע...
הורים יקרים,
אנחנו פותחים יחד את שנת הפעילות תשפ"ב, לאחר קיץ מלא בפעילות תנועתית!
הפעילות בתנועה תיתן לילדיכם הזדמנות לצאת מהמסך, לקחת חלק בפעילות ערכית וחברתית, לפתח כישורים ומיומנויות, להיות חלק מקבוצה ולחוות חוויות של פעם בחיים!
פעילות התנועה מתבצעת בהתאם להנחיות מינהל חברה ונוער במשרד להשכלה משלימה ולהנחיות משרד הבריאות.
אנחנו מזמינים אתכם לשתף אותנו בכל בקשה או רעיון, כדי שהפעילות תיתן מענה מיטבי לצרכים של ילדיכם ושל כל קהילת הקן/סניף.
בברכת התנועה,
לעבודה, להגנה ולשלום – עלה והגשם!
צוות קן מורדות הירקון
הנוער העובד והלומד
אורט 14, אשקלון
מרכיבי הפעילות בקן
קצת עלינו
053-3333333
נוי סלע
054-4444444
נוי סלע
054-3319363
שם של מישהו
ביתנו פתוח
לכל נערה ונער
כיצד תיראה הפעילות של ילדיכם בקן?
הפעילות בקן מתקיימת בקבוצות עפ"י שכבות גיל ועל בסיס הכיתה והשכבה בביה"ס. הקבוצה עוברת יחד פעילויות ומהווה מקום להתפתחות אישית ולגיבוש בין חברי הקבוצה, המיטיב עם כל חניך וחניכה. המדריכים שמים דגש בתהליך הקבוצתי על קבלת האחר, שיתוף פעולה ומתן אפשרות לכל החניכים לצמוח ולהוביל, תוך פיתוח כישורים אישיים ועצמאות.
רכז הקן הינו בוגר, לאחר שירות צבאי, אשר הוסמך והוכשר לתפקידו ומקבל ליווי שוטף בתחומי הבטיחות והביטחון, ההדרכה, הארגון וכדומה. רכז הקן מלווה את המדריכים לאורך השנה ואחראי על מכלול הפעילות בקן.
לכל קבוצה יש מדריך/ה
מדריכי שכבות ד'-ט' הם חברי השכבה הבוגרת של הקן (י'-י"ב)
מדריכי שכבות י'-י"א הם קומונרים (מתנדבי שנת שירות)
מדריכי שכבה י"ב הם מדריכים בוגרים אחרי צבא
המדריכים שלנו הם בוגרי סמינר הדרכה, המוכר על ידי משרד החינוך, וגם הם מקבלים ליווי והנחייה ע"י מרכזי השכבות הצעירים (המש"צים) / הקומונרים של הקן. המדריכים אחראים על הפעילות הקבוצתית השבועית, על הדרכת פעילות החוץ, הטיולים וכן על יצירת קשר אישי עם כל החניכים בקבוצתם. אפשר לומר שהמדריך הוא מעין "אח בוגר" עבור החניכים והחניכות, שמהווה כתובת ואוזן קשבת לכל דבר שהם צריכים ולאתגרי תהליך ההתבגרות בפרט.
בכל שאלה, פניה או בקשה ניתן לפנות למדריכי הקבוצה של ילדיכם, למש"צים ולרכז הקן הבוגר, שפרטיו מופיעים בתחתית העמוד – כולנו עומדים לרשותכם בכל עת.
מאז הקמת התנועה על ידי קבוצת בני נוער שהתאגדו כדי להגן על זכויותיהם בעבודה, מזמינה תנועת הנוער העובד והלומד את הילדים ובני הנוער בישראל להוביל ולהנהיג, לפעול כחלק מקבוצה ולהפוך את הקהילה שלהם למקום טוב יותר. מאות אלפי בוגרי ובוגרות התנועה נמצאים היום בשורה הראשונה של החינוך, התרבות, העשייה הציבורית, היזמות, הניהול, הפיקוד וכדומה.
התנועה מונה כ-95 אלף חניכים בכל חלקי החברה הישראלית - יהודים, ערבים, דרוזים וצ'רקסים, נערים עובדים ולומדים, ותיקים ועולים, מהעיר, מהקיבוץ, מהישוב הקהילתי ומהמושב.
החניכים בקני וסניפי התנועה מפתחים יכולות אישיות וחוש צדק, יוצאים לטיולים ומחנות ומתחנכים לערכי הציונות, הדמוקרטיה, שוויון ערך האדם וקדושת החיים.
נוהל החזרים
(לפניכם נוסח מקוצר, הנוסח המלא מופיע באתר noal.me/hechzer):
ידוע ומוסכם, כי קיום הפעילות תלוי בגורמים רבים כדוגמת מספר נרשמים, מזג האוויר, מצב ביטחוני, צדדים שלישיים ושיקולים נוספים. לפיכך, התנועה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או לבטל כל פעילות, מכל סיבה שהיא, על פי שיקול דעתה. התנועה רשאית לבצע שינויים בתוכנית הפעילות, שינוי מקום הפעילות, מועדיה ו/או תכניה, והדבר לא יהווה נימוק לביטול ההרשמה ו/או לדרישה להחזר כספי. נדגיש כי לאור מגפת הקורונה, כל הפעילות בתנועה תבוצע בהתאמה להנחיות העדכניות של משרדי הבריאות, החינוך וההשכלה הגבוהה והמשלימה.
במקרה של ביטול פעילות ע"י התנועה לפני תחילתה, יבוצע החזר מלא, ללא צורך בהגשת בקשה.
לבקשות החזר כספי יש לפנות לאתר ההרשמה בכתובת harshama.noal.org.il, ולבחור ב"היסטוריית תשלומים". בדף זה יש לבחור את הפעילות המבוקשת ולמלא את טופס בקשת ההחזר על פי ההנחיות באתר. יש להגיש בקשת החזר עבור כל הפעילויות המופיעות אותן מעוניינים לבטל.
מוקד תמיכה טכנית לבקשת החזר באתר: 03-5125888, זמין בימים א'-ה' בשעות 16:00-22:00 וביום ו' בשעות 8:00-13:00.
הוראה זו מתייחסת הן לתשלומים שבוצעו באשראי והן לתשלומים שבוצעו במזומן. לתשומת לבכם - יידוע המדריכים אינו מהווה בקשת החזר! יש להגיש בקשה באתר או בטלפון ככתוב לעיל. זהו תפקידכם, ההורים, להגיש את בקשת ההחזר במערכת.
לוחות זמנים לאישור קבלת החזר בגין ביטול השתתפות:
ביטול עד 5 ימי עסקים לפני הפעילות מזכה בהחזר מלא באופן אוטומטי, בניכוי עמלת סליקת אשראי של עד 5 ₪.
ביטול של 4 עד 3 ימי עסקים לפי הפעילות מזכה בהחזר בגובה 80% באופן אוטומטי.
תשומת לבכם- ביטול של פחות מ-3 ימי עסקים מהמועד המתוכנן של הפעילות, לא מזכה בהחזר, במקרים בהם הביטול הוא מסיבות רפואיות, ניתן להגיש בקשה להחזר, אשר תיבחן בהתאם לנסיבות . אם ברצונכם להגיש בקשה להחזר בנסיבות כאמור, עליכם לצרף לבקשה באישור רופא.
במקרה שהפסיק החניך את המפעל במהלכו, בין אם משום שהורחק ובין אם מרצונו החופשי, לא יפוצה החניך בהחזר כספי כלשהו.
בקשות החזר עבור דמי חבר - במקרה של הפסקת פעילות במהלך שנת הפעילות, ניתן להגיש בקשה להחזר חלק יחסי מדמי החבר. התנועה תשיב את החלק היחסי מהתשלום השנתי, כאשר ההחזר יחושב החל מהחודש המלא הראשון הקרוב למועד הגשת הבקשה. ההחזר יהיה בגין החודשים המלאים שנותרו ממועד הגשת הבקשה ועד סוף שנת הפעילות (סוף חודש יוני), ובניכוי עמלת סליקת אשראי של עד 5 ₪, ככל שהתשלום בוצע בכרטיס אשראי.
לפניות בנושא תשלומים והחזרים בלבד ניתן לפנות ל: payments.noal@noal.org.il
רק רגע...
הרשמה ותשלום
להרשמה מאובטחת ומהירה בכל שעות היממה: harshama.noal.org.il
באתר ההרשמה ניתן לבצע הרשמה ותשלום, למלא טופס אישור הורים דיגיטלי, למצוא את הקבלות עבור תשלומים שבוצעו, וכן לבטל הרשמה ולהגיש בקשת החזר.
לסיוע בהרשמה ניתן לפנות למוקד התמיכה הטכנית: 03-5125888, בימים א' – ה' בשעות 16:00 עד 22:00 וביום ו' בשעות 8:00 עד 13:00.
מחיר לשכבה
בסמוך לכל טיול /פעילות חוץ יפורסם חוזר ייעודי, בו יופיעו כלל הפרטים הרלוונטיים. יציאה לטיול/פעילות חוץ מחייבת היכרות שלכם, ההורים, עם כל פרטי הטיול/פעילות החוץ וכן חתימה על טופס אישור הורים להשתתפות בו.
שני ימי הפעילות הראשונים הם ימי ניסיון, נבקשכם להסדיר את התשלום עבור ההשתתפות עד יום הפעילות השלישי.
בגין פעילויות שעלותן מעל 100₪, תינתן הנחת אחים כדלקמן:
עבור האח/ות השני/יה – 10% עבור התשלום הזול מבין שניהם
עבור האח/ות השלישי/ת – 20% נוספים עבור התשלום הזול מבין שלושתם
עבור האח/ות הרביעי/ת – 30% נוספים עבור התשלום הזול מבין ארבעתם.
בכל מקרה, ההנחה תינתן עבור המחיר הנמוך מבין הפעילויות שעלותן מעל 100 ₪.
לקבלת הנחת אחים, יש ליצור קשר באופן חד-פעמי עם רכז הקן טרם ההרשמה הראשונית על מנת להסדיר את שיוך האחים במערכת. ההסדרה תתבצע פעם אחת ולאחר מכן תישמר במערכת.
לכל שאלה על זכויות בני נוער בעבודה
+
סיוע מקצועי במקרה של בעיה בעבודה
לא סתם קוראים לנו
הנוער העובד והלומד
ביטחון
אנחנו עושים כל מאמץ על מנת לשמור על חיי חניכינו ומדריכינו הפעילויות שלנו מאושרות ומתואמות עם הגורמים המתאימים, ומונחות ומפוקחות על ידי משרד החינוך. את הפעילות מלווים/ות מדריכי/ות התנועה. האבטחה והרפואה בפעילויות החוץ השונות הינן על פי הנדרש בחוזר מנכ"ל ולעיתים אף למעלה מכך.
המדריכים והחניכים שלנו עוברים תדרוך לפני הפעילות ובמהלכה, הכולל הנחיות בטחון ובטיחות על פי דרישות ונהלי משרד החינוך. לתנועת הנוער העובד והלומד תו תקן בינלאומי לאיכות ת"י ISO 9001:2015 במסגרת זאת מתוקננים נהלי העבודה שלנו.
בטיחות
לפני ובמהלך כל פעילות, אנחנו מקיימים סקרי בטיחות וניהול סיכונים - במטרה להבטיח שהיא מתאימה לחניכים ואינה מהווה סיכון בטיחותי. בנוסף, לכל מבני התנועה אישור בטיחות שניתן על ידי יועץ בטיחות המאשר קיום פעילות על פי נהלי הבטיחות של משרד החינוך למבני תנועות נוער.
ביטוח
התנועה מבוטחת בביטוח צד שלישי - זאת בנוסף לביטוח שבו החניכים מבוטחים במסגרת בתי הספר (שהינו תקף גם במהלך החופשות).
מומלץ לממש ראשית את ביטוח התאונות האישיות. נדגיש כי ציודו האישי של החניך אינו מבוטח, והתנועה אינה אחראית לאובדן/נזקים לרכוש. לכן יש להביא לפעילות (לקן, לטיול ולמחנה) ציוד פשוט, זול והכרחי בלבד ולהימנע מהבאת חפצים יקרי ערך.
מצב בריאותי
חובת ההורים לדווח על המצב הרפואי של ילדיהם באישור ההורים המצורף. במקרה של מצב רפואי הדורש התייחסות, טיפול תרופתי או הגבלה בפעילות - יש לצרף אישור רופא בעת ההרשמה לפעילות. יש לעדכן בכתב את רכז/ת הקן בכל שינוי במצב הרפואי.